ویڈیو گیم PUBG میں نئے فیچرز شامل

اسمارٹ فون اور کمپیوٹر پر کھیلے جانے والے گیم PUBG کے سیزن 5 پر کام جاری ہے جس کے ٹریلر کی ویڈیو جاری کردی گئی۔

پب جی انتظامیہ کی جانب سے جاری ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سیزن 5 میں جدید گنز، خریداری کے لیے وینڈنگ مشین اور نئی گاڑی سمیت دیگر چیزوں کو شامل کیا گیا۔

نئی اپ ڈیٹ آنے کے بعد زخمی پلیئر کا جلد علاج ممکن ہوگا جبکہ گنز تبدیل بھی جلدی تبدیل ہوسکیں گی۔ انتظامیہ کے مطابق زخمی کھلاڑی وینڈنگ مشین سے انٹریکٹ کا بٹن دبا کر درد کی دوا اور انرجی ڈرنکس حاصل کرسکے گا۔

پب جی کے ترجمان کا کہنا تھا کہ مجموعی طور پر ہم نے سیزن 5 میں نیا میپ شامل کیا، علاوہ ازیں ریس ٹریک، جمپنگ، سائن بورڈ، سنہرے رنگ کی گولڈن مراڈو گاڑی اور دیگر جدید گنز مزید دلچسپی کا باعث بنیں گی۔

گیم جیتنے والے کھلاڑی کو بطور انعام چکن ڈنر کے ساتھ نیا مشن دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ سیزن 5 میں انٹرفیس، فلٹر، شارٹ کیز، اسٹور اپ ڈیٹ اور فائرنگ ڈسپلے کو بھی شامل کیا گیا۔

انتظامیہ کے مطابق سیزن 5 فی الحال آزمائشی مراحل میں ہے، 23 اکتوبر کے بعد تمام صارفین کے لیے دستیاب ہوگا اور وہ کمپیوٹر پر بھی اسے کھیل سکیں گے۔

یاد رہے کہ موبائل فون کے معروف جنگی گیم ’PUBG‘ کے کھیلنے والوں کی تعداد میں دن بہ دن اضافہ ہوتا جارہا ہے جس کی تصدیق کمپنی نے گزشتہ دنوں کی۔

گیم کیسے کھیلا جاتا ہے؟

اس گیم میں دو ٹیموں کا آپس میں مقابلہ ہوتا ہے، ایک کھلاڑی سے لے کر 100 کھلاڑیوں تک کی ٹیم ہوتی ہے جو انٹرنیٹ کے ذریعے ایک دوسرے سے جڑتی ہے۔

دونوں ٹیموں کے کھلاڑی جہاز سے زمین پر اتر کر پہلے اسلحہ تلاش کرتے ہیں اور پھر سامنے والے کھلاڑی کو فائرنگ کر کے مارتے ہیں۔ فاتح کھلاڑی کو اعزاز میں ’چکن ڈنر‘ دیا جاتا ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.